Spring för helvete! GUBBJÄVEL!!

Hmm... Vet inte riktigt om jag gillar hur blogg.se är nu...
Eftersom jag i princip aldrig är inne här o velar får jag ju chocken varje gång jag loggar in, för att allt e så annorlunda.. Men får försöka kika in då o då så jag hänger med i svängarna.. =)
 
Mycket på g här i Motalalala nu... eller, inte i Motala kanske. Det är tamejfan lika trist som alltid..
Måste vara en av sveriges tråkigaste städer..
Men i vårt hem är det mycket på gång...
Nya luftvärmepumpar installerade, gubben har vart uppe o lagat taket. (ÄNTLIGEN)
Det krävdes att det regnade in 3 ggr innan han förstod allvaret.. ;D
Nädå... han har ej haft tid o möjlighet pga jobb och dåligt väder.. Men nu så...
Nu kan det regna bäst fan de vill! =)
 
Well, that's it 4 2day.
Är väl tillbaks om ungefär ett halvår igen. =)
Till dess... skratta ihjäl er åt detta klipp..
Ni har säkert sett det förut, men se det igen vettja. KLOCKRENT!
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tittut!! Måste kolla och se så att du lever. ;) Allt bra med dig vännen?! Kraam!!

Svar: Jag lever, men det är knappt. =PKRAAM!!!
Cat

2012-10-31 @ 14:04:00
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: Josh

Jo... asså... serru... nån fyller år om ett par dagar och glömsk som kag är inser jag att det är bättre att gratta lite för tidigt än inte alls så med det sagt önskar jag innerligt att du får en underbar födelsedag med massor av tårta och presenter. Häppyj bördtdäj =)

Svar: TAAACK snälla du!!! =)KRAM!
Cat

2012-11-23 @ 13:27:21
Postat av: Susanne

Heeej!!

Ja det är väl lika bra att jag håller ordning på alla kroppsdelar, och inte bara dom på gymet. :)

Tur som sagt var att det går över, även om man inte är så värst kaxig när det är som värst. :P Krya nu på dig!!

Det tycker jag verkligen att du ska göra för jag har saknat dig!! Under tiden så har jue jag hållit ställningarna här då då. ;)

Kramar i massor!!

2013-06-19 @ 23:02:12
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: Jannen

Hej, long time ;)

Svar: Hallå där! =D
Cat

2013-09-17 @ 17:39:20
URL: http://blogg.passagen.se/survivor_in_life
Postat av: Basse

Lever du?

Svar: Heey! =)Jaa, jag lever allt. =P
Du då? =) Sett att din blogg e borttagen. =(
Cat

2013-10-07 @ 09:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback