Hej på er!

Återigen har jag glömt bloggen.. =)
Kanske inte är menat att jag ens ska blogga.. men på nåt sätt så vill o behöver jag ha detta lilla krypin, där jag kan vara mig själv o spy ut allt negativt som cirkulerar i hövvet! =D

I vanling ordning har jag inte så mycket vettigt att skriva..
Livet rullar på... lika trist o jävligt som vanligt. Gör inte mycket mer än att jobba, städa o sova.
Men snart semester..!! 4 veckor med gubben o katten, i vår husvagn!
Ja visst serni, vi har skaffat oss en husvagn nu med. Såå smidigt att ta med lillkillen då. Ska man hela tiden bo på hotell eller i stugor så blir det lite begränsat, då inte alla tillåter husdjur.. O lillkillen älskar ju att resa, så klart han måste följa med!

Well, that's it 4 today. Hörs väl om några månader igen. =P

Här får ni se en bild från första husvagnstrippen iaf..





Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha ja det finns farligt mycket där ute i cyberrymden... och alldeles för lätt att trycka på den där shoppingknappen... ;) Ja den som bor här hemma hos mig och inte hos päronen är mer skygg utav sig även om den är med mig ute på uteplatsen... :) Bara bra med mig även om jag ar lyckats med att få ischias... Men det vekar att vara lite bättre nu så i alla fall inte sämre... :P Gott att dom var snälla med dig och att ni får samtidigt! Menar när ni inte ses så ofta när ha jobbar borta och så... Kraam och krya på dig nu vännen!!



Haha vad söta ni är!! Mysigt med en husvagn och ha lillbus med!! Kanske hittar till dom värmländska skogarna till och med...

2012-06-25 @ 20:15:38
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Har det smittat utav sig haha... ;) Det finns värre saker än nerver i kläm och det lär jue gå över så man får se positivt på det hela... Benet ska väl sympatisera med armen antar jag... :P Härligt att få tid tilsammans alla tre! Och ta det som det kommer på semestern vart ni hamnar... Det är mysigast så och ha den friheten med en husvagn... Bara att du skriver här om ni har vägarna förbi så joinar vi upp någonstans... :) Kraam och hälsa!!

2012-06-25 @ 20:36:07
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nej man tycker jue att det ska räcka med den värken som jag har i axeln sen många år tebax... Det sliter jue på en som sagt var både av kronisk värk och att inte få sova ordentligt... :P Gott att EKG såg bra ut och att du gick iväg med det till farbror doktorn... Hoppas att du får svar på röntgen snart för att inte veta stressar jue bara det i sig... Synd att allt ska ta sådan tid på sjukhus bara... :( Men stress är boven till mycket alltså och sätter sig gärna i bröstet... Har du ont hela tiden eller kommer det och går?! Så du kan relatera till några händelser när det händer lixom... Jaaa det skulle vara skitkul att träffas! Den 11 augusti är jag med och håller i SM i Athletic Fitness... annars så har jag inte så mycket bokat... Tar dagen som den kommer jag... :D Kraam!!

2012-06-25 @ 20:56:16
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja den är boven till det mesta faktiskt... Och sen slår kroppen bakut på någotvis när man inte lyssnar på den... Inte alltid som knoppen är lika klok som den... ;) Har lärt mig att lyssna på den efter allt som har hänt... Men ibland så tyder man inte signalerna rätt eller oxå så vill man helt enkelt inte... :P Hoppas att det rättar till sig under din semester för då så är det jue helt klart stress... Håller tummar och tår!! Haha ja han kanske blir nyfiken vad jag är för en tokig filur så du får som du vill och ni styr kosan hitåt... :D Kraam!!

2012-06-25 @ 21:20:08
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det kan inte göra annat plus kvalitétstid med dina båda gubbar... sen är du som ny igen ska du se... :) Tur att jag går hemma så att jag inte behöver den stressen med jobb över mig oxå i alla fall... :P Ser på dietande mammor på teven och jisses jag blir mörkrädd! :S Så glöm inte vatten och mat hihi... Kraam!!

2012-06-25 @ 21:50:39
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vore det inte för värken så skulle jag inte vilja vara hemma... Nu är gymet mitt jobb istället för man man måste ha lite rutiner och det sociala lixom... Så att jag inte vänder på dygnet totalt... ;) Det var verkligen ett steg i rätt riktning med maten... Och öl är jue massor utav b-vitaminer hihi... Och så länge som att du inte är överviktig ser inte jag det som ett problem så njuuut... :P Kraam vännen!! <3

2012-06-25 @ 22:21:45
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det tog ett par år innan jag förlikade mig med det... Men man måste nog vara stark i psyket tror jag för att klarar utav det med värk 24/7... Värst är nog att inte få sömn tror jag... :P Haha ja bara du inte blir fetsmal som dom kallar det... Man är smal men har fett runt dom inre organen istället... Tänk syrrans man är sådan oxå för han är smal som bara den men kan äta hur mycket och vad som helst utan att gå upp i vikt... En annan går jue upp utav att se ett gräddpaket lixom... :D Kraam!

2012-06-25 @ 22:39:08
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback