Nysolad...

Va iväg på Sun4U o solade lite! Va längesen nu!! Började se lite blek ut. Fasen vilka schyssta solarier de har där! Riktigt klockrena. 2 stycken likadana som är helt underbart bra! Sen har de ett ståsolarie, det är inge vidare enligt mig. O sen har de ett annat som är riktigt bra också, men det är såå jobbigt, för det pratar o har sig.

Hade skittrevligt i helgen. Fredagen satt ja o Micke hemma o drack öl, så kom Jonny hans jobbarkompis förbi o tog några öl med oss. Han skulle gå ut med någon polare senare på kvällen. O ville att vi skulle komma in till stan också. Vi är ju inte alls glada i krogen ja o karln min.. Men ivf... Jag köpte svart hårfärg o ville att Micke skulle färga mitt underhår. Det gjorde han också...bara det att mitt ljusa hår, som skulle fortsätta vara ljust vart lite blått. =O   Så jag är sådär lagom snygg i huvudet nu. Men men, kunde ju vart värre! Kvällen slutade iaf med att jag med mitt blåa hår o Micke gick in till stan. Träffade Jonny, men han drog iväg direkt.. Så vi gick med nån gammal jobbarkompis till Micke hem till hans garage o tittade på hans bil.. Hehe! Skulle egentligen träffat Matilda en sväng, men när vi drog ifrån garaget så hade hon somnat! =P
I lördags kom Matilda förbi på kvällen, så vi satt o drack vin o öl o tjötade hela kvällen!! Va hur mysigt som helst! =) det får vi göra om!! Hell Yeah!! =)

Well...gubben e på väg hemåt, så ska slänga på lite kaffe åt honom här...

// Cattitude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback