Mätt...166 cm lång! =)

Va gott att få lite mat i magen! =) Sitter här nu o tar en kopp kaffe o diskuterar med karln ang en filserver han ev vill skaffa! =) Har blivit vän med katten igen också! Den lilla busen alltså... Det är ju fan att man inte kan vara arg på honom. Räcker o titta på hans söta lilla oskyldiga ansikte!! Awhh! Han är så vacker bebis! =) Nu står han här o jamar på mig. Lilla ekorren! =)

Hmm...om man skulle ta o titta på "Den andra jorden" kl 20.00 på 2:an idag. Lät intressant! =) Me like!!
Går ju inte mycket annat som är vettigt idag. Och är sådär ruskigt seg o känner att jag bara vill ligga i soffan o slöa hela kvällen. Blir deprimerad av det tråkiga o kalla vädret. Hösten är en hemsk tid för mig. Tror dock att det är väldigt många som blir deprimerade just under hösten. I år ska jag försöka att vara lite gladare iaf. Försöka göra det till något mysigt istället för att tänka på hur mörkt o trist o jobbigt allt är. Får väl se om jag lyckas med det!! =)
Imorgon är det jag som tar vantar på mig när jag går till jobbet! Var inte alls roligt imorse när jag gick dit, frös som bara den om händerna. Frågan är bara vart jag gjort av alla vantar o shit..?!

Hmm...om man skulle ta o måla naglarna lite.. Chockrosa eller lilametallic? Hmm! Försökte mig på lite fransk manikyr igår... Men kunde efter en kort stund konstatera att det definitivt inte var min grej! Hehe! Såg för jävligt ut! Inte lätt när man är skakig alltså.. =D Får be någon vän hjälpa mig med det någon gång istället!
Känner att jag vill göra något roligt.. Kanske skulle gå till frisören o fixa till håret lite. Annars kan jag ju alltid färga underhåret svart på fyllan en gång till! För det resultatet vart ju kanon! ;) Hehe! Nädå, så farligt blev det inte. Det blåa är nästan borta nu! =) Tack min älskling för att du hjälpte mig med det!! Du är så duktig! Men din flickvän är ganska osmart ibland! Osmart?? Jag?? Jag är ju fläckvis intelligent! ;)

Fy o blä va trött jag är. Sovit för dåligt inatt. La oss rätt sent. Sov ju ffs till 14.00 igår.. =( Sådär lagom roligt när Marcus skulle dra hem vid 3-tiden. Så fick inte umgås så mycket med honom igår. Men men...vi ska väl neråt snart o hälsa på mamma o pappa. Plus att jag ska försöka boka in lite demos med Kami! =) Börjar närma sig nu. Panik!!! Är skapligt nervös. Ska försöka att inte tänka på det för mycket fram tills jag börjar. Har jag bara gjort ett par demos så är jag nog back on track igen! Hoppas bara jag har orken!!

Ska se med lilla svärmor om vi ska åka till Dalsland o titta på huset! Hon ville så gärna det när vi berättade för henne! Ta en liten tur med hennes übersöta husbil! =) O vore skönt o komma bort från Motala lite också! Micke har pratat med ett par vänner till honom som förmodligen ska till Norge o jobba nästa år. Hoppas han kan haka på.. 26.000 norska efter skatt. Inte så illa! =) Dock behöver Micke hitta nåt snart. Han ska ju vara fullt igång i Januari 2009. Har han inget jobb då, så får han inga pengar tror jag. Och det kan ju bli lätt jobbigt sådär. Sitta o lalla uppe i skogen, tvärpanka! Hehe! Tur vi har varann iaf! =)

Jag måste verkligen sluta röka snart! Försöker få med min karl på att sluta. Men han verkar inte vara så sugen på det. Och känns som att det kommer bli väldigt tufft att lägga av själv om han röker här hemma. Visst skulle jag klara det så sett.. Är en envis jävel om jag väl bestämt mig för något. Men ändå.. det försvårar en hel del. Men ska ta o sluta i vilket fall. Känner att det är dags nu. Har rökt i 10 år...och ju längre jag röker desto svårare kommer det bli att sluta.

Näe...nu ska jag lägga mig i soffan en stund! Ta en liten powernap! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback