Inte min dag!

Usch.. försov mig imorse. Finns inget jobbigare än o vakna för sent o stressa som en idiot. Sov galet hårt inatt. Hörde dock klockan vid 7, men måste stängt av den istället för o snooza. Vart ivf ingen frukost för min del. Bara till o slänga på sig kläder o kuta som en jädra hottentott in till stan. Hela dagen blir fel när man vaknar på det sättet. Vill bara att det ska vara kväll nu, så jag kan få sova igen, o vakna upp i tid imorgon! =) Vill inte lägga mig nu på dagen, kommer aldrig somna ikväll då.

Det vart ingen powernap för mig igår. Medans Micke var på möte så drog jag fram min älskade Kirby o började dammsuga. Efter det torkade jag golven och plockade iordning i köket, diskade sånt som ej kan köras i diskmaskinen. Så duktig var jag! =) Det är ju såå tråkigt, men fasen vad underbart när det är gjort! Då kan man verkligen koppla av! Var klar lagom till 20.00. Satte mig då o slappade i soffan resten av kvällen! Har en förmåga att alltid vara uppe för sent, trots att jag ska upp tidigt dagen efter. Skulle egentligen vilja lägga mig redan vid 10 eller 11. Men sällan jag kommer i säng före 12 halv ett..=S  Men tror jag vet vad felet är...har inget TV i sovrummet nu. Vi sålde den för ett tag sedan för att få plats med garderober. Känns som det var korkat så här i efterhand. Är man van vid att somna till TV:n så är det svårt att somna utan TV sen. Men men, ska väl införskaffa en ny så småningom! Den vi hade var bara en monitor som var inkopplad till en dator med TV-kort. Funkar ju iofs lika bra det. Men smidigare att slippa ha dator där inne.

Sitter o lyssnar igenom lite mysig Full-On. Trots att dagen började så illa så börjar jag nu bli på lite bättre humör! =) Tänk vad musik kan göra!! =) O än värre....tänk ett liv utan musik..   Öhh...bort..bort hemska tanke!

Ser fram emot kvällens TV-program!! Idol o sen Vem kan slå Filip & Fredrik! Två riktigt klockrena program! =) Gillar dock bara Idol så länge det är uttagningar. När det bara är de duktiga kvar så intresserar det inte mig längre. Älskar o se alla dårar som gör bort sig!! =D

Dags att ta en dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback