Idol snart...

Måste kika lite på det idag!
Se hur det går för min favorit! =)

Sitter o tjötar lite med min lilla Rebecca!!
Fan va längesen jag träffade henne! =(  *sakna*
Måste ta o träffa lilla gumman snart!
Umgicks jämt förr... Men sen flyttade jag till Motala, och hon till Stockholm.
Är säkert 3 år sedan vi sågs..
Men det är en sån där vän som alltid kommer finnas kvar.
Ibland går det ett helt år eller ännu mer utan att vi hörs av..
Men när vi väl hörs av sen så är det som att vi pratat dagen innan! =)
Riktig vänskap det där!!

Vart erbjuden att åka till Borås imorgon, gå på middag med mina blivande chefer.
Men va tvungen att tacka nej... ska ju upp tidigt på torsdag o jobba.
O vill hinna färdigt med allt innan jag slutar på Arkivet.
Middagar med Kirby-gänget kan jag ta sedan, om jag blir kvar där vill säga! =)

Later!

Kommentarer
Postat av: Losici (Rebecca)

Åh sötis vad du är gullig. Jag saknar dig med min fina vän. LOVE YOU!!!! Din vänskap betyder otroligt mycket för mig. Annars skulle jag inte dela mina hemligheter med dig vännen. PUSS

2008-09-30 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback