Hjälp!!!

Det är en stor spindel här på kontoret...och jag är rädd som fasen!
Vet att den antagligen är mer rädd för mig än vad jag är för den.
Men usch vad otäckt.. Just nu vet jag inte vart den är.
Såg den precis innan jag gick ut o rökte. Gaaah!
Kan inte klockan bli 12 så jag får gå hem?

Vad ska jag göra om den kommer krypande mot mig?
Vill ju inte slå ihjäl stackaren, han/hon har ju lika stor rätt att leva som mig!
Men spindlar skrämmer mig.

Vad ska ni hitta på idag?
För min del blir det nog en ganska lugn dag! Ovanligt, eller hur!?
En liten pyssla-om-mig-själv-dag kanske!! =)
Det är ju aldrig fel!
En sak jag måste göra är iaf att fixa med disken.
Trots att vi har diskmaskin så blir det stora berg i köket. Lustigt!

Får väl se hur det blir till helgen.. Om vi åker ner till mina föräldrar eller ej!
Min gamla chef har tydligen inte kommit igång med demonstrationer än.
Och då finns det ju ingen mening med att åka ner för att gå ut på demos med honom.
Skulle ju vara roligt att träffa mina föräldrar iofs. Var längesen nu.
Men kanske är bättre att ta allt på en gång, kostar ju lite att åka dit också!

Fasen så roligt "I ditt ansikte" är! Går mycket bra program nu!!
O ikväll måste jag nog kika på Idol, se hur det går för min favorit!

Well..ska försöka att koncentrera mig trots att det är en spindel här nånstans.
Har en hel del att få gjort innan jag slutar här på Arkivet!

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback