Härligt väder!

Underbart väder idag! =) Solen skiner och det är varmt! Känns nästan som sommar igen! Stackars Micke...åkte på att jobba idag, trots att han skulle vart ledig... Blir dock bara en stund. Vi måste iväg o fixa present till hans mamma o mormor, de fyller år i helgen! =) Måste fixa allt idag, för sedan jobbar han heldag imorgon och på fredag jobbar han också! Vad ska man hitta på för något då? Så svårt sånt där...

Kanske skulle ta o fixa iordning mig lite här...så det bara är att åka till stan när Micke kommer hem! Lite smink kanske...använder aldrig smink i princip. Orkar inte på morgonen...o hinner inte heller för den delen! Blir lite på helgerna ibland kanske, om jag känner för det! Men väldigt sällan som sagt. Är bara jobbigt o behöva tvätta bort skiten på kvällen liksom! Bättre att inte ha nåt alls, o kunna gnugga sig i ögonen bäst fan man vill! =D

Jahopp...får se om jag orkar sminka mig...troligtvis gör jag inte det! Men kan ju byta om o borsta håret iaf! Hehe!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback