FRA

Japp...där jobbar jag.. FolkRörelsernas Arkiv = FRA. Lite roligt! Låg i soffan o tog en powernap o funderade på vad arkivet skulle ha för hemsideadress.. Och tyckte att fra.se hade vart passande, men det är ju tyvärr upptaget av några typer som förstör vårt samhälle.. framotala.se kanske! =P Nä vars...de har redan reggat domännamn tror jag.. Och tror inte de skulle gilla mitt förslag heller! Hehe!

Idag har jag vart helt fel i skallen. Sov för länge, som vanligt...så hann inte med någon frukost. Blev att springa till arkivet i full fart ännu en gång. Men eftersom jag har en så underbart söt pojkvän så fick jag iaf lite frukost med mig. När jag stressade med att få på mig kläder så lade han ner en såndär knäckemacka ni vet...färdiga i små förpackningar. Var tokig i dem ett tag o hade en kvar hemma! O kexchoklad lade han ner också, och en dricka! =) Han är underbar min karl! Väl på arkivet höll jag på att ramla ihop. Totalt snurrig i bollen, tror inte jag vaknade förän då. Piggnade till efter en stunds nyhetsläsande iaf! =) Fast är fortfarande helt sjukt seg. Blir tidigt i säng idag.. måste dock se Vem kan slå Filip & Fredrik kl 21.

Sitter här o käkar en Piggelin. =D  Världens godaste glass alltså! Behöver dock mat, är hungrig o mår illa som bara den. Men vi har inget gott hemma. Jobbigt läge. Tar o hoppar in i duschen istället! Tjooe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback