Deprimerad...

Usch vad deppig jag är. Måste bestämma mig ang jobbet idag eller imorgon. Lutar åt att jag tackar ja, men samtidigt är jag lite osäker. Min största fasa är att jag inte klarar kravet. Borde dock göra det, men var ju över 3 år sedan jag jobbade med det. Får iofs genomgång o så, men ändå.. Lönen blir som minst 20.000:- innan skatt, det är ju helt okej! Men som sagt...gäller ju att klara kravet.

Låg i soffan hela dagen igår efter lunchmötet. Fick sån jädra huvudvärk när vi kom hem. Micke spelade lite Xbox o jag låg o vilade. Sen på kvällen tittade vi på 2 superkassa filmer. Jag sov nästan hela tiden iofs, men det jag såg var riktigt kasst. Träligt sånt där är. =(

Well...Ska gosa med gubben lite!! =)

// Cattitude!

Kommentarer
Postat av: matilda

bamsekram

2008-09-07 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback