Beslutsångest...

Gaaahh...vad jobbigt allt känns. Pratade precis med min gamla chef i telefon ang jobbet han erbjöd mig. Hjälp, hur ska jag göra? Mår så dåligt över sådant här. Måste välja något, och jag vet inte vad. Kan iofs gå tillbaka till praktik om jobbet inte skulle funka. Men ändå...Känns på något sätt träligt o svika arkivet också! Men de är ju iofs medvetna om att ifall jag får jobb så måste jag ju ta det! Ivf så fick jag fundera några dagar till. Och bilen jag får i så fall är en sprillans ny Smart Car. Hehe, förstår dock inte hur sjutton Kirby-kartongerna skall få plats där i.. Men men...det är det minsta problemet just nu. Kraven är hårda. Säljer jag inte fyra maskiner i månaden så får jag först en varning, o går det inte bättre månaden därpå så blir jag kickad. Känns ju betryggande...=S
Iaf så ringer en tjomme mig om några dagar och så ska vi bestämma dag för möte, och efter det mötet så ska jag ge besked.

Nu har jag pratat med högsta chefen för Kirby-jobbet, o ska på lunchmöte med honom imorgon kl 13.00. Karln följer med! Visade sig att chefen är Motala-bo från första början, och det är ju Micke med! Så ska se imorgon om de känner varann! =D Plus att jag behöver moraliskt stöd...

Nä, nu får jag vila skallen från det där ett tag. Blir så snurrig av att tänka på det hela tiden. Well...ikväll kommer Miri hit iaf! Lilla gumman, va så längesen vi träffade henne nu. O snart drar hon ju iväg igen. Blir nog riktigt trevligt ikväll! Brukar ha kul ihop med Miri!! Sitter o snackar om allt o ingenting hela natten! =D

Ska ta o varva ner lite här nu.

// Cattitude!

Kommentarer
Postat av: Pussy Cat

Tjoho pullan!

Hehe coolt med en smart car! Me like :)

Men fy fan vad jobbigt att ta ett bseslut, det är ju en jäkla stor grej..

Vad hittar ni på ikväll då?

Här blir det nog att ta ett par drinkar :P

Ska på kalas o shit idag med så måste till stan o sista minuten handla haha :P

Zandra o Jerry är underbara på att planera :):)



Puss o nyp! Miss u



2008-09-06 @ 11:57:25
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback