Weeeh!

Nu var det färdigstädat här! Wonderbart!!
Ewe, Crille o Theodor är på väg!
Myskväll deluxe! =)

Har fortfarande inte bestämt oss om vi ska åka till mina föräldrar imorrn.
Får väl se hur mycket öl det blir ikväll! =D
Om vi åker så ska Miri åka med oss till Götet iaf!
Men som sagt...vet inte än hur vi ska göra!
Har inte fått tag på min gamla chef, som jag skulle ut på demos med.
Han har tappat bort sin mobil den klanten!
O sen har de ju inte kört igång fullt där nere än.
Behöver ju gå med någon snart på demo. Börjar ju om mindre än en vecka. =O

Usch...fick veta en jättetråkig sak i förrgår. =(
Blääh...hatar sådant, men vem fan gör inte det..?
Skriver mer om det en annan dag, när jag vet mer säkert hur det blir.

Nu ska jag ta ett bloss!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback