Utmaningen

Har blivit utmanad av söta lilla Jenny!  =)

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag är precis jäkla tokig i PsyTrance, speciellt Full-On! <3
2. Jag är en riktig datanörd! =P
3. Jag hatar att bo i lägenhet!
4. Jag är totalt värdelös på att laga mat! Nudlar någon? =)
5. Jag har kvaddat 2 bilar. =(
6. Jag är mörkrädd och livrädd för spindlar.
7. Jag är tokintresserad av Mayafolket, 2012, övernaturliga saker m.m! =)

Och jag utmanar:
Fiii
Zandra
Rebecca
Sandra
Rebecka
Jozzan
Matilda

Puuh!! Inte lätt det där... Det är så få av mina vänner som bloggar juh...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skoj med utmaning :) men jag har redan gjort den!

2008-10-29 @ 17:50:30
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback