Stå för vad du gjort!

Sitter på jobbet och grejar lite.
Är trött och kaffesugen!
Somnade sent igår som vanligt, och har sovit dåligt i natt.
Mardrömmar...usch vad jobbigt det är.
Då är det jäkligt skönt att vakna och inse att det bara är en dröm!

Väntar på att min karl ska höra av sig..
Han sitter hemma och fixar lite med Arkivets hemsida!
Så fort han hör av sig o säger att det är klart, så skall jag maila en i styrelsen så han får kika på det! =)

Idag blir det ännu en tur till Borenshult.
Tror det blir färdigt idag! =) Hoppas iaf det för Miris skull!
Så hon kan lämna den här kylan!

Kikade lite på Färjan igår, samtidigt som Design: Simon & Thomas.
Ehh...har nog ångrat mig totalt ang min och Mickes kryssning.
Tror inte jag skulle palla med allt puckat folk.
Visst att det finns lugnare resor än just dessa som visas i programmet.
Men ändå.. Fulla människor är vääldigt jobbiga.
Trivs ju inte på krogen eller så, utan vill helst vara hemma med nära vänner!
Och därför tror jag vi skippar hela skiten! Kommer nog ändå bara må dåligt av att åka!
Plus att vi sparar pengar om vi stannar hemma! ;)

Läste om Färjan på Aftonbladet för ett tag sedan.
Och flera resenärer vädjade till kanal 5 att censurera programmet.
De minns inte allt de hade gjort, någon hade kysst en bartender och var orolig för hur hennes kille skulle reagera på det.
Hallå?!?! Stå för vad ni har gjort för fan!
Så här hade någon skrivit:
"Jag var iväg med Cinderella tidigare i år och vill absolut inte att ni ska visa något från den resan. Efter resan blev jag gravid och jag vill verkligen inte att min man ska se vad jag gjorde."
Öhhh?! Kanske skulle tänkt till lite innan eller?
Även om det är med på TV eller ej så är det SÅÅÅ GALET fel. Hur kan du leva med skammen?
Blir skapligt irriterad på sånt där.

Nu över till något annat!
Vi har hittat den perfekta julklappen till Mickes mamma! =D
Fasen vilken klockren grej till henne! Tror verkligen hon kommer bli glad!

Well...såg att klockan var en del.
Kanske ska ta o jobba lite!
Vi hörs lite senare!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback