Idol!

Mätt som bara den! Tack för maten hjärtat!
Blev tacos!! =) Gjorde gott att få lite mat, mådde inge vidare innan..
Tänkte kika lite på idol! Har inte kollat på det senaste tiden.

Usch...idag när jag gick hem från arkivet såg jag en otäck grej.
En stackars liten tant som hade ramlat på trottoaren..=(
Sprang fram massa folk till henne innan jag hann dit.
Stannade till men gick vidare direkt typ, ville inte stå där och glo.
Och var redan så många som hjälpte stackarn!
Hon blödde i ansiktet, hade slagit i ögonbrynet tror jag.
Otäckt när äldre ramlar. Ville bara gå fram o krama henne!
Well, hon klarade sig nog bra i alla fall, fick ju hjälp av massa snälla människor!

Shit vad tiden går fort då.. Är ju ffs snart 2009.
Hmm...innan detta året är slut så SKA jag ha slutat röka!
Tänk vad underbart om jag lyckas...eller...när jag lyckas ska jag väl säga! =)
Go Cat...You can do it!

Nej, nu börjar det ju snart!
Soffläge! =D

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. sant att de kan vara sköna, men det ha väl aldrig betytt något för tjejer och mode innan?



gud vad gott med tacos!

2008-10-10 @ 20:09:19
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback