Global Handwashing Day

Då har man fått i sig lite mat! Eller..mackor! Storform is the shit! ;)
Wonderbart gott bröd alltså! Me like! Dock är det väl inte sådär übernyttigt.
Men fuck it! Jag äter det jag tycker om oavsett hur onyttigt det är!


Läste på aftonbladet att det idag är The Global Handwashing Day.
Hehe! Där ser man! Kanske är rätt bra att ha en sådan dag iofs.
Blir lite äcklad av artikeln på aftonbladet om att en av fyra har avföring på sina händer. =/
Artikeln hittar ni här.
Se nu till att tvätta händerna noga gott folk! =) *tvätta, tvätta*

Här har vi en arg Cattitude!

Visst ser jag snäll ut? =D
Älskar min bandana!! Eller, den var gubbens från början, men sen blev det så att jag mer eller mindre snodde den från honom! Så nu är den min! Hehe! Nävars, han får tillbaka den om han vill, men tror inte han vill det! =)

Om jag skulle ta tag i allt här.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback