Tröttsamt..

Sitter på arkivet här, och skulle ju vart på AF kl 10.
Men karln ringde för ett tag sedan o sa att min arbetsförmedlare ringt hem till oss.
Tiden är flyttad till 12. =/
Kämpigt, jag är tokhungrig redan nu, trots att jag nyss käkat frukost.
Hur ska jag klara mig till klockan 13?

Bläääh! Är skittrött! Somnade vid 2 i natt. =S
Fastnade framför TV:n som så många gånger förr.
Varför skall det alltid gå massa bra program så sent?
Jaja...får ju skylla mig själv!

Wiiiee...ikväll blir det TV-tittande vid 21 i alla fall!
Fringe går på kanal 5! Sett det?? =)
Jag gillade det som fasen iaf! Så blir till att följa det! =D

Nähepp...om jag skulle göra lite nytta!
Men känner jag mig själv rätt så sitter jag snart här o bloggar igen!
Ska iaf försöka göra något vettigt!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback