Städdag!

Har käkat lite lunch här precis!
Karln hämtade upp mig på arkivet, så åkte vi till Valencia o köpte pizza! :D
Så nu är jag galet mätt! Sitter här med min kopp kaffe!

Idag ska jag ta o städa av rejält här hemma.
Och jag ska inte fastna här vid datorn. Måste verkligen få ordning!
När jag vart duktig o städat så får jag min belöning...hur många timmar vid datorn som helst! ;)

Imorgon är det styrelsemöte med arkivet, och de ville att jag skulle vara med och berätta lite om vad jag gjort osv. :/
Jag som älskar att prata inför folk...uuuh!
Men men, får väl kanske ta och göra det trots att jag inte gillar det.

Har hittat en perfekt julklapp till mamma o pappa idag!
Eller, egentligen var det M som föreslog det igår när vi åkte hem från mamma o pappa!
Men ivf så är det en klockren grej! :D
Vill dock inte skriva nåt här, ifall de får för sig att gå in o läsa! Man vet ju aldrig! :)

Nä, det är bäst att jag sätter igång, så jag hinner sitta vid datorn i eftermiddag! ;)
Ta hand om er så hörs vi sen! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mycket :D har du bilddagboken kanske? :p

2008-10-20 @ 15:34:08
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: sandra

ja, men vet dock inte om det var något för mig =/ synd att det var i en annan stad annars hade jag tagit det direkt. haha jaså =)

2008-10-20 @ 15:50:10
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: sandra

ja det är jag. har snart teoriprov o uppkörning så =)

2008-10-20 @ 16:01:34
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback