Sesto Sento

Yeah! Sitter o lyssnar på lite musik här, bl.a Sesto.. De rockar!!
Full-On får mig verkligen på bra humör! *me löööv* =D

Gick bra på AF! Min arbetsförmedlare är kanonbra!!
Ska iaf höra av mig så fort jag slutat helt på Arkivet.
Vet inte vilket datum det blir exakt än. Måste ju få nya bilen innan jag börjar jobba! =D

Idag frågade Arkivets ordförande mig om jag ville följa med på nåt möte imorrn.
Sitta i 3 timmar o lyssna på folk som tjatar om olika arkiv hit o dit... Lät inge vidare, så jag sa nej.
Orka liksom! Sitter hellre på arkivet o fixar med annat! Japp! Så får det bli!

Sitter här i mina svarta tights o smileylinne o käkar godis! *über-porrig* Höhö!
Men orka ha stela o träliga jeans på sig hemma liksom!
På tal om jeans så hittade jag ett par superschyssta brallor på nätet.
Men klantig som jag är så slarvade jag bort länken. *pucko*
Well, hittar den väl så småningom!
Men samtidigt är det inte lätt att köpa kläder online. Tycker iaf inte jag.
Byxor måste sitta skönt o snyggt liksom, o det är ju svårt att veta om man inte provat dem.

Funderar på en tur ner till mina föräldrar nästa helg! =)
Jag tyckte vi skulle åka denna helgen, men pantad som jag är ibland så tänkte jag inte på att mamma jobbar hela helgen.
Så blir bättre helgen därpå! =)
Men inget bestämt än! Får väl se lite med jobb o så!

Nähepp... Ska väl ta o plocka ur diskmaskinen här!
Hörs lite senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback