Packa lite skit...

Attans att jag ska vara så seg då... Skulle fixat massa idag, men har inte gjort något.
Behöver packa massa shit idag iaf, så det bara är att dra imorgon!
Får väl se om jag pallar att ta ett varv med dammsugaren innan vi åker imorgon.
Är ju så mycket skönare att komma hem till en ren o fräsch lägenhet!
Men jag vet hur jag funkar, lär väl ligga kvar i sängen o slöa så länge jag bara kan, sen upp och tokstressa med allt.

Skall bli härligt o komma bort från Motala lite! =)
Träffa mami o papi!! Och försöka träffa Marcus en sväng oxå. O Sofia! Och Sandra...
Gaah...är "hemma" så sällan, och när man väl åker dit så är det så många man vill träffa!
Sen ska jag ju försöka få tag på the big boss också, och följa med på demo..

Wiiie! Imorgon får jag äntligen min underbara parfym... Burberry Brit! =D
Tycker den är såå god!!

Har grejat lite med ny bloggdesign idag, men än är jag inte nöjd.
Lite saker som behöver bli bättre först..
Jävla skit att jag inte har en laptop. Hade vart så underbart att ha med mig till mina föräldrar.
Får väl iofs låna gubbens laptop om jag vill, men alltid skönare med en egen!

Näe, nu är klockan mycket... Tror det är dags att jag verkligen tar tag i packningen...
Hörs kanske lite senare! Om inte så hörs vi imorgon innan vi åker! =)

Kommentarer
Postat av: rebecka

låter härligt att komma hem, jag vet precis hur det känns att vilja träffa ALLA!

2008-10-17 @ 08:58:07
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback