Ny hårddisk! =)

Har köpt en ny hårddisk! Äntligen!
Fick köpa Miris 500 GB Iomega-disk! Och den har avstängningsknapp!! Wiihuu!
Så skall ta o formatera den när jag känner att jag orkar det! =P
Behöver göra det ganska snart dock... Dåligt med plats på min kära MyBook!
Känns underbart ivf att ha en disk!! Och ett presentkort på 500:-
Som jag antingen kan köpa ännu en hårddisk för, eller något annat vettigt!

Hmm...kanske skulle ta o fixa disken direkt... Har inte hört något från the big boss ännu.
Så kan ju passa på medan jag har tid. Sen lär jag ju ha ganska fullt upp.
Mycket på gång. Jobba arslet av mig med Kirbyjobbet. Renovera huset, börja rensa i alla förråd.
Gaah! Hur ska vi hinna med allt?
Jaja...det löser sig väl!

Min far sa att det kunde bli snö på fredag.. =/ Bläääh!!
Jobbigt jue... Då blir det inget Dalsland i helgen.
Farsan åker inte upp då. Och vi har inte fått nyckel till huset än..
Och det blir ju lite jobbigt att behöva åka ner till mamma o pappa o hämta nyckeln och sen upp till huset.
Blir ju en omväg på ca 30 mil.

Well...om jag skulle ta o kika över disken lite då.
Ska försöka gräva fram lite roliga bilder att slänga upp sen! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Okej! Men bilden är grymt snygg :)

2008-10-29 @ 17:37:18
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: ella

ja här kom d snöblanndatregn på dan..ush.

ha en bra kväll=)

2008-10-29 @ 17:52:50
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Trilly

cool header! ;)

2008-10-29 @ 20:36:14
URL: http://tracytemfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback