Nu börjar min helg!

Äntligen hemma igen! Usch, var inge mysigt att gå hem. Kallt som bara den!
Men nu är jag inne i värmen iaf, sitter här med en kopp kaffe! :P
Har en hel del att hinna med idag.. Måste städa, packa, bada katten.
O så måste jag ju självklart hinna sitta vid datorn ett par timmar också! *nörd*


Bebis älskar att åka bil! =) Så han lär bli överlycklig imorgon när vi tar fram hans transportbur!
Så skönt att han är så lätt att ta med sig!


En sådär lagom uttråkad Cat!

Har jag alltför tråkigt så sätter jag mig vid Macen o leker med webcamen.
Finns en hel del schyssta effekter att leka med! =)


Som den här exempelvis.. Går dock att få snyggare än just denna, men ett exempel iaf!

Varje gång jag har saker som jag måste göra så har jag ingen som helst ork eller lust.
Vill sitta vid datorn o greja istället, mycket roligare ju..
Men men, det måste göras...om en stund! När jag samlat lite krafter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback