Nu är jag lugn igen!

Var totalt galen förut! Va längesen jag var så arg.
Men nu har jag sansat mig igen!
Har pratat lite med Rebecca och Matilda!!! =)
Rebecca, vi måste fan ta o träffas innan du drar till USA.
Och Matilda, vi kanske ses på lördag o rockar lite! ;)

Nu är det inte länge kvar tills Fringe börjar!
Faaan va jag tjatar mycket om TV-program hit o dit.
Men men...=P

Blir nog sängen efter Fringe iaf!
Är sjukt trött. Tog en liten powernap i soffan förut, men det hjälpte inte mycket.
Tänkte vakna upp imorgon och vara pigg och glad!
Och imorgon...då är det dags för fredagsfräckisen! =D

Skall försöka att få ordning på min hemsida i helgen!
Känner att det är dags att fixa den nu!
Har haft den i snart ett år, och allt som finns på den är en jädra bild! Hehe!
Den kommer iaf bli riktigt snygg om jag får den som jag vill ha den! =)

Nä hörni...nu är det dags att ta ett bloss och sen TV-time! *tjatig* =D
Men vi hörs imorgon!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback