Morrn morrn! =)

Hur står det till idag?
Tror ni jag kom i säng i tid igår eller? Självklart inte.
Så jag är lika seg o trött som alltid. Ögonlocken är riktigt tunga!
Men får skylla mig själv!

Fick iaf skjuts in till arkivet idag. Gubben började oxå jobba vid 8.
Skönt att jag slapp att gå, vädret är lite träligt.
Iofs kan jag ju ta bil in till stan själv, men känns så onödigt att åka bil den korta biten.
Tar ju bara 10-15 minuter att gå. Måste tänka lite på miljön också!
Micke har ju lite längre till jobbet då, så han måste ta bil! O då passar jag på att åka med! =D

Tror jag ska gå ut och ta ett bloss här. Behöver nog lite frisk luft för att piggna till lite också.
Håller på att somna här.

Hörs senare! =)


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv.det är bara bra här, blir en massa plugg idag men det ska faktiskt bara bli skönt att komma igång.



känner igen det där med att inte somna i tid!





2008-10-16 @ 11:53:10
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback