Min karl är underbar!!

Så söt han är, mitt lilla hjärta! =) Älskar dig Micke!!
Kom hem här o då stod han o stekte morotsbiffar! Eller morots-/lökbiffar!!!
Har tjatat om det länge, att jag är sugen på att prova! Låter ju underbart gott!
Blir snart en bamselunch här, sen en kopp kaffe! =D

Skrev upp tid i tvättstugan imorgon också!
Behöver verkligen tvätta nu, har hur mycket smutstvätt som helst!
Har tvättstugan hela dagen, men jag är ju iväg till kl 13 eller nåt.
Så karlstackarn får ta förmiddagspasset! Men det gick bra för hans del! <3
Hinner inte med allt på en halvdag, och sen fanns ingen tid..

Well, tror det är matdags här nu.
Hörs ikväll när vi kommer hem från B-hult! =)

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback