Det går inte bra..

Har ingen ork. Sitta o greja med kod när man är trött är jobbigt!
Allt blir till en enda stor röra.
Blev lite mys i soffan med gubben o katten istället!
Måste bort till affärn o handla lite med.. Men återigen...ingen ork!
Varför är jag så trött o seg hela tiden? Kan det bero på årstiden?

Gaah...blir galen på mina naglar.
Jag brukar inte ha speciellt långa naglar, men nu har jag det...
Och fasen så jobbigt det blir att skriva på tangentbordet.
Skrivhastigheten försämras nåt enormt. Inge bra! Det ska gå undan!
Är väl iofs en vanesak kanske..men ändå! =D
Vilka problem va? Hehe!

Wiiie! Jag är ledig på fredag! =)
Hade väl iofs inte vart så jättejobbigt att gå dit o göra mina fyra timmar.
Men känns ändå skönt att slippa det! Jobbar igen de timmarna nästa vecka!

Jag behöver en laptop. Har inte råd med en Macbook Pro just nu, så är lite inne på om jag ska köpa en Macbook så länge. Hitta någon billig begagnad.
Bra idé Cat!!! *tummen upp*
Ska kika lite på blocket! Se om det finns någon prisvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback