Dagens hatobjekt!

Jag hatar sovrummet här i lägenheten.
Det är så jävla litet så man fan inte ens kan dammsuga där inne.
Kommer ju fan inte åt. O ska jag försöka flytta på sängen så viker sig de jävla benen i mitten!
Tänker aldrig dammsuga där inne igen. Vill härifrån NU!
Vill ha ett normalt sovrum där man kan gå runt sängen. O kan städa normalt.
Här står sängen mot ena väggen. Rummet är bara 2 meter brett.
O sängen är 160 bred, så blir 40 cm kvar på ena sidan.
Försöka lägga sig ner där på golvet för o komma åt är inte lätt. Med dammsugarrör o hela skiten.
Sorry om jag skäller mycket, men måste få ut min ilska nånstans.
Försökte slå sönder rören på min Kirby, men de håller ta mej fasen för allt.
Vill inte ta ut ilskan på Micke. Är ju inte hans fel!

Well...nu ropade karln här..
Dags för lite mat.
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback