Wiiiiee!

Mina föräldrar kommer upp hit när jag fyller!!! =D
Så kul att träffa dem! Blir ju inte alltför ofta. =( Hatar att bo så långt ifrån min familj.

Sofie har vart här en sväng ikväll! =) Hon körde sin karl till Motala o kom förbi på en kaffe!
Alltid lika roligt att träffa den tokan! =D
Min söta gubbe har köpt lite datadelar, och det han saknar för att få ihop en komplett burk är nätagg o låda.
Och just det hade Sofie ev till salu.. =D Klockrent juh! Så nu kan han kanske bygga sin studiodator!

Well...ska slänga mig i soffan här nu o vänta på att Boston Tea Party börjar!
Sen blir det sängen! Upp tidigt imorgon!
Sov gott! <3

Kommentarer
Postat av: Fiski

svar: hehe, precis :P

de spelar på Hovet. :D

2008-11-11 @ 07:36:07
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback