Utvilad!

Vad härligt det är att få sova ut! Helt underbart!
Har precis käkat lite frukost. Och sitter nu med mitt morgonkaffe!
Vi köpte Pågens Subs igår.. De var riktigt goda!! Try them! ;)


Känns som min förkylning är på väg tillbaka på allvar nu. =(
Hostar och är lite snuvig. Bläääh! När ska det va nog??
Är väl iofs den årstiden nu. Kallt som fasen, och så går man ut med för lite kläder på sig.
Klart man blir sjuk, speciellt om man har en förkylning redan som vägrar ge med sig.

Hade ni trevligt igår? =)
Jag o min karl hade skitskoj!
Ett par kompisar kom förbi en sväng, sen när de gick så kikade vi på "Tack gode gud".
Haha! Fan va skoj det är! O va rolig Martin Timell va!!
Well, efter det fick vi ett ryck.. Gubben sminkade mig lite coolt o sen fotade vi med Macen! =P
Ska se om jag hittar någon bra bild att slänga upp senare! =)

Ska ta ett bloss nu och klunka i mig kaffet!
Later!

Kommentarer
Postat av: ella

mmm väänta du bara tills du e gammal som mej höhö ej nådigt då;)

2008-11-02 @ 13:19:12
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

hehe fy nä ej provat..d enda som funkar e att jag typ varje g vaknar ju full!då får man kräla till köket hämta 2 treo sen sova 2 timmar till sen hinka vatten å kanske en till treo ..å coca cola;)sen när man väl pallar gå upp till slut får man testa käka nått hahaha:)treo e bra för e koffein som funkar bra mot d!

2008-11-02 @ 13:28:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Fiii

vill se kort :P

2008-11-02 @ 13:45:37
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback