Tjooe!

Vad tiden går fort.. Redan torsdag ju. =O
Usch.. har börjat få tillbaka mina insomningsproblem. Blääh!
Jag hatar det. Ligger där i sängen o försöker somna, men det går bara inte.
Massa jobbiga tankar, massa tårar, utan att jag egentligen vet varför.
Och karln han somnar ju innan huvudet ens är på kudden. Så avundsjuk på honom!
Vill också kunna somna sådär lätt. Funkade ju bra ett tag, men som sagt.. Nu är det tillbaka.

Kan det vara så att det beror på årstiden?
Jag blir alltid så deprimerad på hösten/vintern. Men har inte tänkt på om mina insomningsproblem kan ha något samband med det. Eller så är det pga nya jobbet och allt det här. Jag blir tokig av allt tänkande hela tiden.
Min största fasa är att jag inte ska klara av jobbet igen. Och sen är jag lite skraj för att jag kommer få jobba så mycket som jag gjorde för 4 år sedan. Visst, jag trivdes som bara den med jobbet, men i längden blev det jobbigt att aldrig vara ledig. Och nu är det ju lite annorlunda också. Då bodde jag hos mamma och pappa, hade ingen pojkvän, ingen katt och levde bara för jobbet i princip. Idag skulle aldrig det funka att vara borta så mycket som jag var då.
Men men, det löser sig sa gubben som sket i badkaret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja tog bort det, tänkte inte på att du kommenterat det- sorry=)



ja det är riktigt riktigt bra =)=)

2008-11-13 @ 13:30:56
Postat av: Anonym

haha förstår det=)

nu ska jag ta bussen till bilskolan, vi höres senare=)



PUSS

2008-11-13 @ 13:40:57
Postat av: ella

åh jobbigt ej kunna sova så har jag ofta med.d e någ årstiden ju.=)

2008-11-13 @ 14:14:01
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback