Powernap!

Sitter här o poppar Full-On!! Yeah!! *stomp stomp* =)
Är äckligt seg.. Fattar inte vad det är med mig riktigt.
Tycker att jag sover bra ändå, men ändå är jag bara såå seg varje dag.
Måste vara årstiden som gör det. Vill ha sommar!!

Har precis vart o handlat lite.. Fan! Känns som vi handlar jämt.
Inge skoj att handla mat.
Idag vart jag galet shoppingsugen.. Kläder o skor..
Jag brukar aldrig vara sugen på att shoppa sådant..
Men efter att ha kikat runt lite på nätet så vart jag det..
Hittat massa schyssta ravekläder! =D O massa söta små kjolar!! =)
Måste ju införskaffa en ny sån där söt liten porrig kjol, den som blivit för liten ni vet! ;)

Dessa SKA jag bara ha!! =D

De är äckligt snygga tycker jag!! =) Vill ha både vita o svarta!!
Och dessa är inte helt fel heller! =D


Well...ska ta en liten powernap här nu..
Sen ska jag ringa Erica en sväng! =)
Later! <3

Kommentarer
Postat av: ella

"liten porrig kjol"hihihi=)ja köp d!=)

ja gör så jäkla ont första dagarna blä..ska hasa mej ut snart på kiorren.ja kul kika på nätet :Dbara man hejdar sej innan man köper för mycke.

2008-11-05 @ 16:07:10
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Sanna

coola skor =)

2008-11-05 @ 16:25:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: HANNA

hihi, ja :)



okej! nej, det har jag inte, vad handlar den/det om? :D

2008-11-06 @ 22:57:39
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback