Grattis till mig!

Jag försvann igår.. Lovade ju en fräckis. Men det kommer en idag! ;) Blev att gå till Fabriken. Ett nytt uteställe här i stan. Zandra och hennes karl hade fribiljetter, så vi kom in gratis. Tur det.. För jag hade aldrig velat betala för den skiten. Såå kasst ställe. Dålig musik och massa fulla jobbiga människor. Näe usch.. Nu ska jag aldrig gå ut på krogen igen. Never!
Men var iaf kul att träffa Zandra o hennes karl! Men hade hellre vart kvar hemma hos dem! Vet ju att jag inte trivs på krogen, så var väl korkat att gå ut öht. Men men.. Har ju ivf sett stället nu.

Nu är inte jag 23 längre.. Eller..joo.. Fram till klockan 13.54.. Men efter det är jag 24 år gammal.. Shit.. Dags att göra något av livet kanske.
En sån här fick jag av min underbara karl! Självklart en rosa! ;)

Den är hur bra som helst! =D Me like alot!
Så fick jag pengar av honom och ett par skitsnygga hotpants med en döskalle på! =P
Älskar min gubbe mest på denna jord! =) <3

Ska ta och fixa lite här nu, svärmor kommer ikväll! =)
Men slänger ut en fräckis senare..så håll utkik! ;)

Kommentarer
Postat av: Janniké

Nu e de såhär du fyller faktist år och då skall de vara tårta, eller har ja fel ?

2008-11-30 @ 15:35:25
URL: http://lassiie.bloggerska.se
Postat av: Liene

sv: Ja, en bar lördag hade jag:)



Bra att koma in gratis vid sån tillfällen då.

2008-11-30 @ 16:12:14
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hihi den massageprylen har jag kikat på... så klart rosa här oxå då... *L* Plus att jag är tokig i dödskallar! Nu är jag jue nyfiken på hur dom hottisarna ser ut... :P Å kan tala om att krogen är inte min grej heller...



Ha nu en trvlig kväll med svärmor... Å GRATTIS än en gång! Kraaam!!!

2008-11-30 @ 19:23:55
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: ida

sv: grattis på födeseldagen :) har du haft en bra dag?



jo de va trevligt igår. förutom att jag blev spysjuk i morse.. inte sådär jätteskoj direkt =/



kram !

2008-11-30 @ 19:31:46
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis! :)

2008-11-30 @ 22:22:37
URL: http://anneli1983.blogspot.com/
Postat av: Erica

Hejsan! Och ett stort grattis till dig gumman.Kom hem nu från Skanör i skåne.Har varit på barndop och i fredags var det Ullared så vi har väl åkt över 100 mil nu sen i Fredags så vi skall i säng nu är skittrötta.Ha det bäst gumman och ett stort grattis igen från mig och Tobbe.Kramkram :-)

2008-11-30 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback