Skriv på protestlistan!

Just nu sitter jag o läser lite på expressen. Och jag är så in i helvete förbannad.
Hur faaan kan det inte vara straffbart att utnyttja stackars djur sexuellt???
Jag fattar det inte. Har man sex med en människa mot dess vilja så blir man straffad.
Men inte om man har sex med ett djur? Det är väl för fan minst lika illa.
Usch, de vidriga människorna som gör sådant borde bli utvisade från jorden.
Skicka ut de jävlarna i rymden! Här förtjänar de inte att vara!

Sjukt att det inte finns något förbud mot det. Vad är det för värld vi lever i?
Så se nu till att gå in och skriv på protestlistan HÄR.
Vi normala människor måste göra något för de stackars utsatta djuren!

Sorry att jag "ballar ur" lite. Men sånt där gör mig så jävla arg!
Well.. ger mig här nu! Innan jag skriver något som är väldigt olämpligt.
Vi hörs lite senare när jag lugnat mig!

Kommentarer
Postat av: zandra

heey snutta!

Riktigt snyggt med nya designen!

Hur mår du annars ?

puss o kram



z

2008-11-11 @ 19:48:14
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

håller med har stört mig på det länge, men änu värre är väl att barn inte skyddas från sina as till föräldrar som utnyttjat utan att föräldrarna har "rätt" till sina barn fast dom utnyttjat dom, helt jävla sjukt samhälle!!!! men bra man jagar fildelare och dom som fukar med skatter å ger dom fera års fängelse,,,

2008-11-11 @ 20:55:40
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: ella

samhället e ju så sjukt!skrev på!ush varför??? ...fattar ej hur nån kan göra så.:(

2008-11-12 @ 00:18:25
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback