Seg!

Drog ut lite på tiden i Linköping. Gick o kikade lite i affärer efter M köpt datadelarna! =)
Köpte mig en megasnygg hatt! =P Ska försöka få ett vettigt kort imorgon.
Orkar inte idag.. Ska slänga mig i soffan här snart o glo på film o käka popcorn! =D
Köpte en skiiitsnygg t-shirt till min älskling också! =)
Och han köpte en tomteluva till mig som är typ 1,5 meter lång! =)

Fasen va dimmigt det var ute då. Gick knappt att se vägen. =/
O mörknar huur tidigt som helst ju. När vi åkte in vid 5 så var det ffs jättemörkt. =(
Deprimerande! Vill ha ljus, sol o värme! =D

Nää...nu är det dags att slänga på filmen här...klockan är ju en del.
Men vi hörs imorgon! Have fun, take care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback