Lördag!

Kom precis hem här! Har vart hos svärmor en sväng! =)
Gubben håller på o fixar med sin laptop som skall säljas.
Så fort han fått in nytt OS i den så ska vi åka o lämna den!

Vi är lite puckade jag och min karl..
Hade tänkt åka till bolaget idag o köpa några öl.. Men icke då.
Det är ju stängt... =/ Jädra skit.
Men grannen hade ett par öl som vi lånar så länge! =D

Usch vad segt det var att köra inatt då.
Men va riktigt kul att träffa Ida & Peter! Va längesen nu!
Kom hem halv 3 ungefär. Men kom i säng först en timme senare.

Idag är jag iaf utvilad...=) Gick upp vid 12!
Har kommit på att jag missat 2 fredagsfräckisar här nu..=/
Haft lite mycket i skallen..
Men skall gräva fram 2 stycken nu... slänger ut dem snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback