Idol 2008 är över!

Sorry...blev lite dåligt med tid igår. Svärmor kom o käkade med oss! =)
Eftersom vår lägenhet såg ut som ett bombnedslag så fick vi lite bråttom att städa! =P
Och sen åkte vi o handlade öl o hämtade upp svärmor!

Kikade lite på Idol igår.. Och nu är jag JÄVLIGT besviken..
Hur kunde Lars åka ut??? Jag tycker han är bäst!
Hade hellre sett att Anna åkte ut. Hon är så mycket sämre än alla de andra enligt mig.
Nu får vi hoppas att Alice eller Kevin vinner! Vet dock inte om jag kommer kika mer på det nu,
men lär ju se i tidningar vem som vann framöver ändå!

Så, vad hittar ni på idag då?
Här blir det nog en hel del filmer! Är inte sådär jätte pigg idag.
Blev några glas vin för mycket igår. Att jag aldrig lär mig!
Rödvin är för jäkligt alltså. Jag blir alltid helt fel dagen efter.
Men har kommit något rödvin som man tydligen inte blir bakfull av..
Kanske skulle prova det någon gång! =D Eller helt enkelt sluta dricka alkohol!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker det är snyggt =) var det inte dyrt att fixa?



jag hade en jättetrevlig kväll =) vad gjorde du?

2008-11-08 @ 14:12:35
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: sandra

aa, det är ju riktigt dyrt!men jag skulle nog inte tveka om man hade pengarna =P



vad mysigt =) idag ska jag hem till min svärmor och äta lite mat oså. sen ska jag bara lata mig.

du då?

2008-11-08 @ 14:48:50
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback