Hungrig..

Jag är såå hungrig, men vet inte vad jag ska ta o äta.
Sitter och gör en backup på macen, tänkte slänga in nytt OS.
Men har så mycket skit överallt, så kommer ta hur lång tid som helst.

Väntar på min älskling. När han kommer hem ska vi iväg och fixa vinterdäck på bil nummer 2.
Kämpigt med flera bilar. Känns lite sådär att vi har 3 bilar står här nere på gården.
Eller...volvon står ju i garaget, men ändå. Vi tar ju upp två platser på uteparkeringen.
Och tror egentligen bara man får ha 2 bilar per lägenhet där ute. O då har ju vi som sagt en i garaget med.

Snackade lite med Zandra.. Hon skulle be sin karl ringa till min karl ang det där norgejobbet.
Får verkligen hoppas att det blir något! Micke behöver det!! Men får väl se vad han säger sen!

Funderar på julklapp till min syster o hennes kille.
Har lite idéer, men ändå inte.. =/ Det är så svårt..
Vill ju köpa något vettigt, som de verkligen vill ha och behöver.
Men samtidigt vill jag jävlas o köpa nåt helt onödigt och roligt! =D That's me!!
Får väl bli både något vettigt och något mindre vettigt! ;)

Näe, dags att gräva lite i köksskåpen efter något gott att äta!
Ta hand om er! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe jag fattar aldrig varför det inte funkar att bli addat på msn:P haha

2008-11-13 @ 18:59:25
Postat av: Anonym

ja hemskaste =( jag förlorade min lilla kusin i det =(



hm, ja förstår inte =S

2008-11-13 @ 20:16:20
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback