Seg dag...

Usch, har mått riktigt dåligt idag.
Hostar sönder min hals helt galet.
Skulle egentligen träffat Fiii gumman idag, men orkade inte!
Förlåt Fiii! =(
Får ta o dricka vin så fort jag blivit lite bättre!! ;)

Min älskade karl slapp jobba idag.
När hans chef ringde o skulle hämta upp honom så hörde han hur dålig Micke va.
Så han fick va hemma! Skönt för honom!
Han behöver vila upp sig!
Men jag däremot har vart o jobbat.
Så jobbigt var det, hostade hela tiden...Och så skulle jag flytta om massa kartonger för att få in nya kartonger.
De måste stå i ordning, de har olika beteckningar...exempelvis A:1.15, och efter den skall då alltså A:1.16 komma!
Hajjaru?? =D
Var ivf ett jäkla slit med det, och satt ner på huk o skrev den nya hyllplatsen på arkivförteckningen.
Och varje gång jag reste mig upp så svartnade det för ögonen, och surrade i hela kroppen.
Höll på att ramla ihop flera gånger...
Jävla låga blodtryck...=S

Well...nu skall jag nog slänga mig i soffan med mina 2 älsklingar här! Micke o Nicky! =)
Sen blire sängen...upp o jobba imorrn igen!

Natti!

//Cattitude! Full-On! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback