Sådär ja!

Mailat runt till lite olika nu för att kolla om det finns någon möjlighet till bredband där uppe! =D Så nu är det bara att hålla en tumme! Vore skapligt pissigt om inte flytten blir av pga att det ej funkar med bredband. Visst ett par veckor kan jag väl överleva utan, men inte hur länge som helst. Well...de jag mailat till hör väl av sig så småningom!
Nästa steg är att prata med min arbetsförmedlare! Och se vad hon kan hjälpa mig med!

Jag vet ju en som lär stortrivas där uppe iaf.. Lilla Nicky! Varje gång vi åker ner till mina föräldrar så blir han helt förändrad. Han blir så himla lycklig, får ju ett helt hus på 3 våningar att springa i. Är dock inte lika stort i Dalsland, men är ju ändå som en ganska normalstor villa! Blir åtminstone mer utrymme än i en lägenhet på 47 kvadrat...hehe!!
Och en kattgård skall byggas till lilleman också!

Tänkte jag skulle sluta röka nu...känns som det är ett väldigt smart val. Det är dyrt och farligt! Bara hoppas Micke lägger av med rökningen också, försvårar ju för mig om han fortsätter eftersom vi bor ihop. Det är dags för honom. Han har rökt i nästan 20 år! =O
Jag opererade ut en visdomstand i februari, och första dagen rökte jag bara 2 eller 3 bloss. Sedan flera dagar i rad efter det tog jag max en cigg. Skulle slutat då.. Men nej då, dumma jag festade till det på en fredag och då försvann förståndet. Så återigen stod jag där med cigg efter cigg i handen. Usch va korkat av mig!
Men men, det är ju lätt att vara efterklok!

Ska ta o fixa lite här!!


// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback