Ny vecka...nya möjligheter!!

Måndag igen då...helgerna går så fort jämt. Iofs låg jag i soffan hela dagen igår o hade sjukt ont i huvudet. =(
I lördags var vi nere hos Angelica o Per, ett par som bor här i huset. De festade lite, så jag Micke o vår andra granne Jimmy gick ner en sväng! =) Var faktiskt riktigt trevligt! Men som vanligt fick lilla jag i mig för många öl, och mådde väl som jag förtjänade igår.

Fredagen var lugnare, Micke kom hem först kl 21. Tog bara nån öl var, sen gick vi o lade oss. Stackars karl som får slita så. Hoppas verkligen han hittar nåt nytt ställe snart, för det där funkar inte. Och så är han för snäll, säger ju aldrig ifrån. Iofs fick han iaf en platta öl i fredags...det är ju alltid något! Dock ingenting om man ser hur många timmar han slitit.


Sitter här med en kopp kaffe nu, och ska ta o greja lite tänkte jag. Men det är fint väder så jag är lite sugen på att gå ut o sätta mig en stund! Vad skönt det är att bara jobba till 12 på dagarna! Hade jag inte jobbat, så hade jag förmodligen sovit till 12. =P Var inte så sugen på att gå upp imorse, men var ju tvungen. O sötnosen hade fixat kaffe o mackor! =)


I morgon är det städning som gäller på Arkivet. Det är dags för styrelsemöte på kvällen, och då måste det vara rent o fint. Så imorrn blir det till o dammsuga! Kul att göra nåt annat ibland också, o inte bara sitta med pappershögar och datorn! Tar väl iofs inte 4 timmar att städa av, så blir endel pappersjobb med. Har ca 90 brev som skall skickas ut till olika föreningar.

Tänkte jag skulle räkna lite på vad köksrenovering o så i Dalsland skulle gå på. Pratade med far min i lördags, och han sa att vi skulle lösa det! Så skall se vad jag hittar, och även kolla upp ny toalettstol, duschkabin o handfat. Samt lite golv o så!! =)

Weeeii....nu borde snart mitt manikyrset komma! =) Det blir nice!! Piffa upp naglarna lite! 
Vår katt är koko...Varje gång jag målat naglarna vill han fram o lukta på nagellacket. Han blir skitnyfiken så fort han känner lukten. Konstig kisse! Men vackrast i världen!! =)

Nähepp, om man skulle få lite gjort då!!
Later!


// Cattitude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback