Jahopp!

Då ska även jag ge mig in i bloggvärlden då!
Vet dock inte hur bra det kommer gå, om jag orkar osv..
Men det är sånt som märks!

E väl lika bra att dra igång!! =D
Idag vart det strömavbrott i hela Motala, well...delar av Motala iaf! Så jag slutade jobbet redan vid halv 10.
Jobbar på ett arkiv här i stan!
Kunde inte göra något där, vi har kort för att komma in i olika rum osv, och eftersom strömmen gick så kunde jag ej komma in någonstans.
Så det var bara att packa ihop o gå hem!

Så nu sitter jag här och lallar lite.
Väntar på att min underbara sambo ska höra av sig.
Han är iväg och jobbar, men tänkte han skulle komma hem o luncha med mig!
Så tråkigt att äta själv ju..

Har bott i Motala i lite över 3 år nu..
Flyttade hit när jag träffade min prins! <3
Trivs dock inte i denna stad, och förhoppningsvis flyttar vi härifrån snart!
Blir i så fall hus på landet! Helt underbart!

Fyy vad jag vill ha semester...
Har dock precis kommit tillbaka till jobbet efter 6 veckors ledighet...
Man blir fort bortskämd... Var otroligt jobbigt första dagen...
Som tur var så regnade det som bara den när jag började, då kändes det iaf lite lättare.
Men ivf så vill jag ha mer ledigt. Är såå sugen på att dra utomlands med min karl. En vecka eller två.
Sol, bad o kalla öl! Mumma!!
Men det är mycket som stoppar det... Pengar...kostar ju ändå en del att åka iväg, man vill ju lyxa till det lite!
Och sedan är det ju katten då...hitta kattvakt är inte alltid det lättaste.
Så får väl stanna här hemma i regnet.

Dags för en kopp kaffe och ett bloss här nu!

Later!

// Cattitude!     Full-On <3

Kommentarer
Postat av: Fiii

Hehe lätt!

full on all night long ;)



Puss å porr

2008-08-12 @ 16:54:33
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback