Bläääh..!

Har precis blivit bra från en jädrans förkylning...
Så börjar det om från början igen...typiskt!
Både jag o min karl har hostat som bara den i 2 dagar här nu.. =(
Men men...det går ju över nångång får man väl trösta sig med!
Gäller ju att se allt från den ljusa sidan! ;)

Usch, nu började det regna...hoppas min karl är på väg hemåt.
Otäckt om han är uppe på ett tak o jobbar när det blir blött o halt. *orolig flickvän*

Har en jobbig pisse som klättrar på mig, och tjatar...hehe!!
Han är underbar vår lilla somali!
En viltfärgad kille på 4 år!
Somali är verkligen en helt underbar kattras...mer hund än katt.
Nicky som vi kallar honom kan lite tricks som jag lärt honom!
Men han är fortfarande under utbildning.
Är jätteroligt, för han är så villig att lära sig.

Har egentligen massor att göra, men känner att jag inte orkar.
Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, måste ta tag i det snart...

Imorrn kanske det blir vin med min lilla Fiii...=)
Bara hoppas jag mår skapligt.

Nu kommer snart älskling o hämtar mig tror jag.
Handla lite, sen blir det slappa i soffan! =D

Sätta på någon bra Full-On skiva!!
Ååhh...finns det nåt bättre än Full-On?

// Cattitude     The Full-On Freak! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback