Full-On och öl!

Imorse när jag vaknade mådde jag inget vidare.
Drack lite för många öl igår tror jag...=P
Var ju i Varamon med Selina o Chrille.
Gjorde upp eld o satt o drack öl o hade det riktigt mysigt!
Sen kom Sofie förbi också...hon var överlycklig!! =D
Hennes karl kommer hem i veckan, han o ett par kompisar har vart på Vuuv Festival i Tyskland, och är nu på Boom i Portugal! Rejjjv rejjjv!!! =D

Sofie körde ivf...så hon släppte av Selina o Chrille hemma, o hakade sedan på mej o Micke hem...
Drack lite vin o sov här i natt! =)
Myyspys med min gumma!!
Nu är hon o jobbar, o ja väntar på att hon ska komma hem o höra av sig! =)

Gaaah...e såå trött nu...
Har vart nere på gården här o grillat med min snutteplutt! =)
Så kom ett par som bor här i huset ner o tjöta lite skit!! Trevligt som attan!!
Sen när vi kom upp fixade Micke jordgubbar o vaniljvisp!! Inte helt fel!

Har vart seg som bara den hela dagen...
Gick in vid 1 tiden till stan...köpte lite fler öl...och den promenaden va sjukt jobbig.
Va varmt...o tror vi båda hade lite feber, så va bra kämpigt. Men hem kom vi! =)
Selina o dem festar o ville att vi skulle komma dit, men känner oss inge vidare så stannar nog hemma.
Slappa lite framför TV:n, om det går något bra!
Annars får man väl leta fram någon skojig film.

Köpte Spendrups Bright Brew igår...de var riktigt goda!
Brukar alltid köpa Fem Komma Tvåan. Men karln ville testa något nytt! Bra val hjärtat!! <3
Gick inget bra på TV:n ju...vad ska man slänga på för film då? Nåt roligt vill jag se.
Älskar komedier!! Superhero Movie var riktigt klockren. Har sett den 3 gånger..=P

Lyssnar just nu på Silent Scream vs. Toxical - Swarama (Analyzer vs. Digital Tribe Remix)!!! Den är sjukt bra!
Vad skulle jag göra utan min älskade PsyTrance?
Många blir stressade av Psy...men inte jag!! Samtidigt som jag kan bli på galet partyhumör o bara rocka galet, kan jag även sova till denna underbara musik. Sitter ibland och lyssnar på gammal musik, sådant jag lyssnade på förr..
Alltså vanlig "radio-shit". Funkar en stund...men vips så har jag proppat playlisten full av Full-On!
Absoluta idolerna är Sesto Sento!! Vibe Tribe, Talamasca, Jaws Underground, Indra o Holymen är också bland de bästa!! =)
Injections senaste platta va jäkligt bra oxå!!

Nähepp...nu är det soffan som gäller!

Natti!

// Cattitude! Full-On <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback