Förbannad idag...

Stackars min lilla karl, han får slita som ett djur med takläggning, trots att han är dyngsjuk. =( Regnar till o från också, så han blir ju blöt stackarn.. Hoppas det börjar ösregna igen, så de inte kan fortsätta!! Höhö!

Jobbade länge idag...eller, länge o länge, men längre än vad jag brukar göra. Var hemma strax innan 2. Hade lite timmar att ta igen! Blir samma imorrn tror jag! Om jag orkar. Måste ta mig till Borensberg också o köpa kattmat. Orkar nog inte det idag. Vill bara sitta här nu o gå igenom lite Full-On!

Har äntligen fått tag i min arbetsförmedlare o sagt att vi kanske snart flyttar.
Och snackade med far min nyss ang Dalsland också...så förhoppningsvis blir det till att börja med lite smårenoveringar när min farbror flyttar ut! Är lite som måste fixas med en gång! =)
Önskar bara allt kunde va helt 100% bestämt...skulle va så skönt att lämna denna skithåla!! Börja ett helt nytt underbart liv med mina 2 älsklingspojkar på landet!! <3
Men där uppe blir det nog en till katt, en svartsilvrig somaliflicka tror jag! Om vi inte tar någon stackare från ett katthem!! Kan ju ta både och iofs! =D

Well, nu ska jag lyssna igenom lite här o fixa o dona!
Later!

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback