Deppig..

Är riktigt deppig idag...vet inte riktigt varför..
Kanske för att helgen är slut? Kanske inte?
Sitter o lyssnar på "radio shit" för första gången på länge...finns många bra låtar jag lyssnade mycket på förr.
Har så mycket minnen till vissa låtar. Som när jag o min underbara syster rockade loss galet!! Saknar dig sis!
O mina gamla vänner hemifrån...Marcus, Sofia..kan ni inte komma hiiit!?

Trivs inte här! Visst har jag fått helt underbara vänner i stan, Puss till mina små gullungar!! <3
Men vill bort från Motala NUU! Och riktiga vänner finns ju kvar, även om man bor långt ifrån varann!
Det är lustigt vad man gör för kärleken...har bott i en stad där jag verkligen inte trivs i 3 år nu..
Får hoppas att min snutteplutt klarar att flytta från stan!!

Just nu lyssnar jag på Perrra, eller Asshunter som han även kallar sig!! =D
Han är sjukt duktig på att göra musik! Kan göra allt från dansbandsmusik till goa!!
Och min karl utvecklas sjukt mycket varje dag i sitt musikskapande...nu har han fått kontakt med en snubbe som bor i Afrika....
De skall göra en collab... O denna snubben har vart med på en VA skiva med kända Psygrupper! =D Yeah! Grattis älskling!! Han har fått massa beröm av denna snubben...och det är ju hur kul som helst!

Började städa lite i köket förut...ska snart ta o fortsätta med det. Är ju så sjukt skönt när det är rent!
Bara att det är så tråkigt att städa.. Roligare att sitta vid datorn o lyssna på skön musik! =)
Men någon måste ju städa, och det blir jag. Karln är heelt inne i sitt musikskapande!

Näee...e lika bra jag sätter igång, blir väl aldrig gjort annars.
Later!

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback