Burr!!

Regnet bara öser ner, o har gjort det hela dagen. Usch! Skönt att vara inne! Micke är iväg o tvättar ett tak...hehe! Tycker ju regnet borde ta hand om det, men! =P Han lär ju bli ännu sämre nu. Har vart ute i detta busvädret hela dagen! Är dags för honom att hitta nåt nytt jobb tror jag. Stod i Corren idag om företaget han jobbar på...=S Att de förbjuds med omedelbar verkan av Arbetsmiljöverket att utföra takarbeten. De kom ut till ett tak när de var o jobbade, och de hade ingen ställning eller så. Är väl någon granne i området som stört sig på det. Och det är ju faktiskt rätt bra egentligen. Bra att ha något att falla emot. Men ivf så får de utföra takarbeten om de har ställning! Men det är ju inte smart att jobba på ett sådant företag kanske.

Sitter här med en kopp kaffe nu. Har precis ätit det äckligaste som finns... Findus färdiglasagne... Blääh! En gång aldrig mer. Fick slänga halva. Smakade verkligen faan. Och det vart ju inte bättre av att jag skulle kryddda lite, med vitlökspulver. O det kom huur mycket som helst. Gillar iofs vitlök, men det där vart lite överdrivet. Hehe!

Imorrn åker min söta syster till Turkiet. Mamma o pappa e där oxå, har vart där en vecka. Så syrran åker ner o e med dem sista veckan. Önskar jag kunde följa med också. Vill bort från detta gråa tråkiga väder. Men har ju fasen inte råd, o ingen kattvakt..=(

Var jobbigt som bara den att dammsuga arkivet idag. E ju en jädrans massa hyllor att flytta hit o dit på...men det gick! Allt går bara man vill! =D

Får ev åka o hämta snutteplutten sen när han slutat...fan! Vill inte ge mig ut! Hans chef får fan se till att köra hem honom! E ju inte mitt problem.. Vill dock va snäll emot Micke...så han inte behöver gå hem i regnet. Men får som sagt hoppas att hans chef kör hem honom!

Jahopp...ta en dusch kanske!
Later!

// Cattitude!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare.. du måste flytta därifrån. du e bara sjuk där ju!!:D söt

2008-08-26 @ 16:34:13
Postat av: Anonym

oj.. bara högre upp haha..:D e du inte i gbg nåt alls?

2008-08-26 @ 16:51:28
URL: http://minisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback