It sucks...

Sitter här o halvdeppar lite. Sambon min är iväg o jobbar.
När vi flyttade till huset i April förra året fick han jobb på Motala Hissar som resemontör. Så han har vart borta varje vecka mellan måndag-torsdag (ibland fredag o några gånger t.o.m lördag). It really sucks.

Tycker ta mej fan att det är skittråkigt. Vill ju ha min älskade hemma hos mig. Men försöker att inte vara allt för jävla bitter, då det trots allt är ett jobb o en säker inkomst.
Och tack o lov så har jag ju min lilla fräsetuss som håller mig sällskap här hemma... =)

Jag ska se till att ordna ett klipp på när Nicey (fräsetussen) visar upp de trick jag lärt honom.
Men ni känner ju mig.. tjejen som inte riktigt kan få tummen ur alla gånger. Så det kan dröja. =P


På tal om annat...
Är det någon mer än jag som fastnat i Wordfeud?
Jävla spel som fuckar upp vardagen & som ser till att man skjuter på allt som man egentligen måste/borde göra.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Har aldrig tänkt på det jag heller... Men så är jag jue dagvill oxå... :D Det beror nog på hur trött jag är skulle jag tro... Duschen är det helt klart som tar längst tid... :P



Ja innan vi vet ordet av så är det nytt år! Och jag är glad för varje dag som det är plusgrader och inte halt ute...



Och det är jag med! ;) Har haft turen att träffa på två stycken bra läkare... och till råga på allt så känner dom varandra oxå... Kan vara bra för jag lyckas jue med att göra allt ordentligt när jag gör något... inga halvmessyrer lixom...



Kan han flera tricks nu?! Och hamnade ni i det huset du pratade om sist?!



Man är snäll mot dom snälla! :) Kraam!!

2011-11-14 @ 21:06:08
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Har du den där lilla Smartyn kvar?! Är jue rent livsfarligt att tappa ett däck i farten... Men det är jättebra att promenixa som sagt var... Så låt bilsen stå du så länge som vädret tillåter dig att så kallat träna ute... :P



Ja dom har jue så lite tid för varje patient tyvärr... Men dessa tog sig verkligen tid och min husläkare till om med ringde och frågade hur jag mådde... :)



Haha den katten tror att han är en hund han... Okey men det är väl mysigare för honom med ett hus än lägenhet även om han går i koppel... Katten alltså och inte mannen din... :D

2011-11-14 @ 21:32:05
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken tur att du inte hade hunnit längre och körde fortare på någon större väg... Var det någon som hade saboterat däcket tro?! :O

Ja det är jue minusgrader mer eller mindre nu på nätterna... Och du som inte äter ordentligt heller fryser jue mer då... Mitt ex känner inte hunger, är det detsamma för dig?! Själv skulle jag hungra ihjäl! :P



Dom har nog inte jobat för länge inom yrket om man säger så... så dom är nog inte utarbetade än... Är jue farligt när man har med människoliv att göra... Och många felbehandlas jue eller hinner att dö innan dom får hjälp tyvärr... :S



Nej och han som är van att vara en innekatt oxå är det nog bättre att han får fortsätta att vara det... Är jue van det livet så garligare för han att vara ute själv... Kan jue bli överkörd... :( Så jag tycker att du gör helt rätt, skulle ha gjort samma sak själv...



Haha du får ge han ett koppel i julklapp som en sådan där fin pik du vet... ;) Kraam!!

2011-11-14 @ 22:09:39
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Peggy

Heeeej!! åh vad kul att höra av dig :-) ibland så har man inte inspiration till att blogga och då får det bli uppehåll :-) jättekul att du har börjat igen!

Ja WF tar upp mycket av den vakna tiden plus lite av den tid man ska sova oxå ;-) men kul är det!

Ha d gott så hörs vi!

Kramar!

2011-11-14 @ 22:22:23
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Susanne

Har ni haft in den för koll?! Tänkte om däckena är balanserade och så... Gott att du vågat dig bakom ratten igen i alla fall... För desto längre man väntar desto svårare blir det jue...

Jag får väl tjata på dig som jag gjorde om att du skulle DRICKA VATTEN... Nu så blir det ÄT MAT istället... ;) Blir jue orolig för dig annars vettu... :(



Ja jisses och för att inte tala om Carema och äldrevårde nu då... Där kan man snacka om skandal! Blir jue mörkrädd hur människor blir behandlade... :S



Ja dom är jue små individer så man filurar verkligen på vad som rör sig i deras små söta huvuden... Men eftersom att han tror att han är en vovve så tror jag att han trivs inne... :)



Haha du får skylla på mig! Eller oxå så tolkar han det kanskle som att han ska använda det på dig... :P



Kraam!!

2011-11-14 @ 22:26:26
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Peggy

Ja vi får spela någon dag :-) mitt "nick" är anclaine men nu är det ingen ide att vi sätter igång för jag ska hoppa i säng, ska upp vid 6 :-( sov gott och kram på dig!

2011-11-14 @ 22:29:57
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback