Nervös!

Ska precis maila till min blivande chef... Se om vi ska upp till Sthlm idag och hämta min nya bil!
Får ju skjuts av min karl idag. Imorgon jobbar han, så då måste jag åka tåg eller buss i så fall.
Och det känns väl lite sådär. Hamnar väl helt åt helvete fel. Hehe!
Är ju en liten yrskalle! =P
Får väl se vad han säger.

Känns ivf lite jobbigt att behöva köra bil i Sthlm. Kör ju så sällan bil nu för tiden.
Men men, det går väl bra. Har ju haft körkort i snart 6 år, så jag bör ju klara av det! =P

Om bara jävla windows live hotmail kunde funka så vore det kanon...
Gaaah! Hur kan något som är så stort som windows vara så totalt värdelöst?
Allt som har med windows att göra är bara struligt. *hata*
Tur det finns Mac! =)

Well...ska försöka få ordning på mailhelvetet.
Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback