Huvudvärk

Var lite tyst här igår.. Höll på o städade hela dagen. Nu är det rent som bara den!! =D Micke åkte o hämtade mina föräldrar vid halv sex. Så tog vi några öl här hemma och lite glögg! Och pepparkakor med ädelost! =) Sen gick vi ut o käkade. Blev en sväng till Wetternmagasinet. Var riktigt schysst där. Har aldrig varit där förut. Så det var kul att prova! Och efter det gick vi till Shippers och tog några öl! Träffade ett skitroligt par där inne som vi snackade med!  Min karl hade varit i killens lägenhet o fixat något med jobbet. =) Sen följde vi med mamma o pappa till deras hotell och tog ännu en öl. =P Lilla Cat var ganska vinglig när vi gick hem sen. Hehe! Och huvudet värker idag, men får ju skylla mig själv. Hade ivf hur roligt som helst igår!! =)

Wiiiee... Fick Christina Aguileras nya parfym av min syster och hennes kille. Den är såå god! Springer runt här i mitt rena hem och luktar gott som bara den! ;) Och av mamma o pappa fick jag pengar och en mascara o läppglans! =)

Blir att åka till mina föräldrar den 19/12. Nu är det bestämt! Så Liseberg på fredagen och sen julmat o grejer på lördagen! =D Myspys deluxe! =)

Nu ska jag vila huvudet en stund, sen ska jag gräva fram nån bra fräckis! Glömde ju bort det igår igen.. Eller...hade inte riktigt tid.. Satt inte vid datorn alls igår. Inte likt mig.. tillbringar all min lediga tid vid datorn ju! =D
Well...hörs senare! =)


Kommentarer
Postat av: >Robin Hood>

Hej Cat,

jag sa alltid förr, en huvudvärk går bra om man haft skoj", lite ska man ju lida ;)

Kul om du hittar lite fräckisar, vi får ju skratta lite med ;) Så, återkom efter bakfyllan :)))



Kram

Tomten

2008-11-29 @ 16:01:37
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: ida

nemen va mysigt ! =) grattis i förskott ! va mysigt med restaurangmiddag =)



aee de blev inte a6, orkade inte riktigt haha. jaså har du vart här? :) tyckte du om a6 då? joo a6 är bra, allt på ett och samma ställe plus att man slipper gå ut ;) haha



kram kram ! :)

2008-11-29 @ 16:11:14
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej vännen!



Hur går det med huvudet?! *L* Här ska jag vila det å resten av kroppen i en powernap tänkte jag... En kompis kom precis som jag hade bakat klart... så det bidde tyzzzt ifrån mig med... Härligt att du hade en bra dag igår i alla fall!



Kraaam!!!

2008-11-29 @ 17:51:48
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Anneli

Här rullar lördagen på bra! :) Haft en mysdag med killen och nu ska jag dra iväg på middag hos en kompis.

Själv? Njuter du av den nystädade lägenheten?

2008-11-29 @ 17:55:29
URL: http://anneli1983.blogspot.com/
Postat av: Margaretha

Hmmmm hoppas att huvudvärken har lagt sig....

Nu e det ju lördagskväll...då e det dags igen ;)

Kram

Margaretha

2008-11-29 @ 18:06:45
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: zandra

GRATTIS i förskott pullan! :)

Visst e d ändå imorrn du fyller:)

Sitter här o väntar på att folket ska komma nu!

E bara karlar här :( :(

2008-11-29 @ 19:25:55
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: Janniké

Jag tro fan de e ja som smittat dig med mitt jag-har-huvudvärk-virus ;) eler något i den stilen? hur e de med huvudet nu!



Aaa den liktar ju så gått va mums asså ; ) fick du massor me tårta också ? Naa handboll för mig hela dagen så nu e ja helt slut, brukar oftast bli så! Dem vann en förlorade en dem måste vinna båda i morron för o säkra 2:a platsen i gruppen och avnsemang typ

2008-11-29 @ 23:19:10
URL: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback