Tisdag...

Har vart o jobbat mellan 8 och 12, sen kom Micke o hämtade mig. Käkade lite lunch o sen åkte vi o handlade på Maxi.
Nu sitter vi här vid varsin dator, som vanligt! Datorer är våra liv!! Min största fasa med flytten är att det kanske inte går att få bredband där ute i skogen...så tänkte jag skulle maila runt och fråga lite olika.
Utan bredband tror jag inte vi klarar oss. Vore mardrömmen för oss datanördar! =P
Tycker ändå att något borde funka där uppe, men får se som sagt!!

Pratade med min far igår, och nu har min farbror skrivit på kontrakt till en lägenhet. Och han får tillgång till den 1/9, sen behöver han väl lite tid på sig och få ut allt han skall ha med sig o så...!!
Och min karl hade möte på Arbetsförmedlingen idag, och pratade om flytten lite. Han får hjälp av dem att hitta något där uppe!! Det ultimata vore ju att vi båda jobbar i Norge, är ju så nära till norska gränsen! Men vad som helst duger ju så länge!
Det är så himla kul!! Har alltid drömt om att bo där uppe, och hela mitt liv vetat om att jag någongång kommer bo där.
Trodde bara inte det skulle bli så här tidigt i livet! =D Och det blir ju billigare att bo i huset än vad det är att bo här i lägenheten!

Usch, imorgon blir det till att gå upp tidigt. Hjärtat börjar jobba kl 7, och det är lika bra att jag går upp då med. Annars försover jag väl mig.. Är så sjukt morgontrött. Och imorgon får jag inte komma försent. Arkivet är öppet för allmänheten på onsdagar.

Nä...nu ska jag tjata lite på min karl, så han ringer datorbutiken ang en hårddisk!!
Later!

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback